Lassan 20 éve foglalkozom marketingkommunikációval. Rendszeresen figyelem a TV-reklámokat. Olyan függőség féle... szakmai ártalom.

Számtalanszor elgondolkodtam azon, hogy miért vannak termékek, amelyeket agyonreklámoznak, másoknak pedig egyáltalán nem kell reklám. Érdekes ugye?

Elképesztő kutatások folynak a reklám-gyártók megrendelésére. Pszichológusok csoportjai elemzik, hogy milyen reklám kell amely a tudatunkra hat, és milyen legyen, amelyik a tudatalattinkra hat. Nem mindegy, hogy a félelem indít vásárlásra vagy a kísérletező hajlam vagy bármi más. Megfogalmazás kérdése a legtöbb esetben.

 

Szerző: SZV admin  2009.10.16. 22:06 Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás reklám önértékelés krémek kozmetikai ipar

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr41455040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.