Az elmúlt 2 évben egyre tudatosabb lettem. Őrült módon kutattam, figyeltem. Egyre jobban érdekelt, hogy van-e tuti, olyan amely mellett elköteleződhetek és mindent onnan megvásárolhatok...

Mert őszinte leszek Veletek, én sem vagyok/voltam különb. Egy hideg, esős napon az áruház polcai előtt ácsorogva arcpakolás után kutattam. "Hmmm, ma hazamegyek és kényeztetem magam!" Mindig más szempontok szerint döntöttem.
- Néha a csomagolás befolyásolt. (De hányszor!!!) Szép doboz, harmonikus színvilág, kellemes tapintás, ergonómiai külső és számtalan egyéb, amely hat és befolyásol.
- Máskor az előző napi reklám vagy a kirakatban a poszter. Hibátlan bőrű nő a képen, előtte a "tuti" krém. Jól ismerem a számítógépes programokat, tudom, hogy bármire képes a kép szerkesztője, mégis elhiszem, hogy van olyan hibátlan bőr, olyan feszes arc, olyan ránctalan tekintet. Talán, mert el akarom hinni. :((
- Időnként egy-egy hangzatos hatóanyag is rávesz, hogy ez jót fog tenni. Sosem gondolkodtam, hogy hányadik a sorban az említett jól csengő növényi adalék, így azon sem gondolkodtam, hogy mekkora részét teszi ki a krémnek, és hogy e mellett vannak-e olyanok, amelyek sokkal többet rontanak, mint az említett anyag.
- Sosem köteleződtem el egyetlen gyártó mellett sem. Más krém, fogkrém, testápoló vagy sampon díszeleg a fürdőszobámban. Ma sem teszem. Ma is több cég termékeit vásárolom, de azért, mert beigazolódtak az idő múlásával, hogy jók.
A teljesség igénye nélkül ajánlom ezeket:
Innerlight,  Dr. Baumann,  Neways,  Amway,  Ökonet,  Forever Living,  Sunrider,  ONEgroup, Nu Skin.... és a többi.
 
Vannak cégek, amelyek EGYÁLTALÁN nem tesznek termékeikbe kőolaj-származékokat. Nézz utána! Nem is kevés cég van ilyen, biztosan találsz olyan terméküket, amely meggyőz Téged!
Aztán van olyan, amelyik a glicerint is módjával adagolja, jó pár olyan, amelyben kevés vagy egyáltalán nincs illatanyag (fragrance), van amelyik több növényi alapanyagra épít és van olyan, amely vízbázisú, fő alkotóanyaga a víz!
Lehet, hogy nagy része a felsorolt cégeknek MLM. Sok irányból nézhetjük, jó-rossz, direkt, nyomulós, hiteltelen, felületes, alapos, átgondolt, tudományos, részletes, pénzorientált, agymosott, megvezetett, korrekt és társai. Meggyőződésem, hogy mindenki mást gondol erről. Van, aki tapasztalataira épít és van, aki előítéleteire. Mindenkire rábízom.
Semmivel sem tartom különbnek, ha a "TV-mondja" vagy éppen egy kozmetikus, aki valami miatt elköteleződött egy termékkör mellett. A TV vagy újság legfontosabb cenzúrája csak az, hogy befizettük-e a reklám ellenértékét. Pénz! Szívfájdító, de legtöbbször igaz.
Persze a Gazdasági Verseny Hivatal vizsgálja, hogy történik-e vásárlókat megtévesztő üzenet a reklámban, és nagyon sokszor komoly büntetésekkel sújtja a cégeket.... de... igazából nem történik semmi. Megfizetik a bírságot, de a reklám lemegy, a termék ott marad a polcokon és valahogy bekerül a háztartásokba... Valahogy. :)
Továbbra is több irányból szerzem be a termékeket, de egyre többet a Nu Skin termékekből... azt is elmondom, hogy miért. 
Szerző: SZV admin  2009.10.16. 22:07 Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás bőr egészség szépség mlm krémek kozmetikai ipar

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr961455052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása