Amikor vásárolunk, nem árt, ha tudjuk cég a hátterét. Főleg a wellness ipar, így a kozmetikai ipar vagy a táplálékkiegészítők piaca nagyon összetett és sokszor BIZALOMRA épített.

Elég egy tetszetős csomagolás vagy találó reklám? Ritkán nézzük meg, hogy pl. a X. kerületi lakótelei lakásba bejelentett vállalat, aki angol hangzatos nevekkel forgalmazza tetszetős termékeit... vajon ugyanebben a lakótelepi lakásban folytatja a gyártást is?! brrrr

Közel 5000 cég van a világpiacon, akik ilyen-olyan háttérrel, de kereskednek és termékeiket eljuttatják a fogyasztókhoz. Ritkán nézzük meg a termékek összetételét, legritkábban, hogy minősített cégek igazolják-e a hatóanyagtartalmát, összetevőinek valódiságát stb.

A Nu Skin 50 országban van jelen a világon, 25 éves szakmai tapasztalat áll a hátuk mögött. A keleti orvostudomány találkozott a nyugati innovációkkal.

Világszabadalmak, innovációk, folyamatos kutatás-fejlesztés fűződik a nevéhez és termékeihez.

 

Szerző: SZV admin  2009.10.14. 21:09 Szólj hozzá!

Címkék: nu skin kozmetikai ipar

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr571450735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.