Amikor vásárolunk, nem árt, ha tudjuk cég a hátterét. Főleg a wellness ipar, így a kozmetikai ipar vagy a táplálékkiegészítők piaca nagyon összetett és sokszor BIZALOMRA épített.
Elég egy tetszetős csomagolás vagy találó reklám? Ritkán nézzük meg, hogy pl. a X. kerületi lakótelei lakásba bejelentett vállalat, aki angol hangzatos nevekkel forgalmazza tetszetős termékeit... vajon ugyanebben a lakótelepi lakásban folytatja a gyártást is?! brrrr
Közel 5000 cég van a világpiacon, akik ilyen-olyan háttérrel, de kereskednek és termékeiket eljuttatják a fogyasztókhoz. Ritkán nézzük meg a termékek összetételét, legritkábban, hogy minősített cégek igazolják-e a hatóanyagtartalmát, összetevőinek valódiságát stb.
A Nu Skin 50 országban van jelen a világon, 25 éves szakmai tapasztalat áll a hátuk mögött. A keleti orvostudomány találkozott a nyugati innovációkkal.
Világszabadalmak, innovációk, folyamatos kutatás-fejlesztés fűződik a nevéhez és termékeihez.
Utolsó kommentek